Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Kita tidak mampu melihat Allah dengan mata kasar kita tapi lihatlah Allah dengan mata hati kita. Allah 'hadir' dalam setiap hati dan jiwa hamba-hamba yang mengharapkan keredhaanNya. Allah bersama di setiap langkah, di setiap nafas hamba-hamba yang mengharapkan cinta dariNya. Maka 'bawalah' Allah dalam setiap urusan kita.

Buat aku tersenyum

Sebenarnya aku bukanlah jenis yang suka update something yg jiwang, romantik2, meruntun naluri kewanitaan. Tapi, semua orang walau bukan dari luaran, mesti dalam hati dia suka sangat cerita pasal JODOH. Memang Allah jadikan fikrah manusia sebegitu. Ingin disayangi, ingin menyayangi, ingin hidup bersama seseorang yang bergelar teman hidup.

Tapi, pagi ni bila godek2 FB, tersenyum tengok post ni... ^________________^ dan nk share sekali kat sini.


Kadang-kadang rasa nak tau sebaris nama tu. Orang yang kita dah kenal ataupun belum kenal. Tapi kena yakin dengan Allah bahawa si dia akan datang pada waktu dan tempat yang sangat2 sesuai.. Amiinnnn
So dont worry dear heart. Perbaiki dirimu dulu.

"Dan di antara tanda-tanda kekuasaan-Nya adalah Dia menciptakan untuk kamu pasangan-pasangan dari jenis kamu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya di antara kamu mawaddah dan rahmat. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda bagi kamu yang berfikir" (QS Ar-Rum [30]:21)


Leave A Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...