Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Kita tidak mampu melihat Allah dengan mata kasar kita tapi lihatlah Allah dengan mata hati kita. Allah 'hadir' dalam setiap hati dan jiwa hamba-hamba yang mengharapkan keredhaanNya. Allah bersama di setiap langkah, di setiap nafas hamba-hamba yang mengharapkan cinta dariNya. Maka 'bawalah' Allah dalam setiap urusan kita.

Duta INSEP

Assalamualaikum..

And again, aku dihubungi oleh orang yang berminat dengan INSEP. ye..tempat training aku dulu yang aku pernah post entry kat sini. Setakat ni mungkin dah dekat 10 orang yang call dan minta pendapat aku before masuk atau pergi interview INSEP ni. Hahaha...macam kelakar pulak. Tetiba jadi duta SHRDC yang tak berbayar. Tapi tak apa, niat aku nak tolong orang lain. Mana yang tak dapat kerja lagi, mungkin dengan join INSEP ni satu jalan yang terbaik untuk diorang.

Dan tadi, ex-president PMFST masa aku jadi vice president dulu call aku. Bertanyakan tentang INSEP. Dia bukan nak join, dia nak tanya maklumat pasal INSEP ni, sebab dia berbisnes uruskan graduan2 yang tak berkerjaya lagi something like that. Katanya, dia google pasal INSEP dan terjumpa blog aku ni. Terkejut katanya. terus call aku dan interview sikit2. Siap tanya gaji berapa lagi.hehe..P&C takleh bagitau. nanti orang culik. hehe

2nd in the list...@_@

Dan sekali lagi aku promote INSEP ni kat dia, bagi sesiapa yang buntu tak dapt kerja lagi, (yang berijazah sahaja yer) sila lah join INSEP ni. tak rugi, malah sangat berguna. Daripada duduk saja2 kat rumah, tak dapat kerja lagi why not join this programme and gain many new knowledge. Cabar diri anda. Elaun memang tak banyak, tapi apa orang kata bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian? yes... :)

Leave A Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...