Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Kita tidak mampu melihat Allah dengan mata kasar kita tapi lihatlah Allah dengan mata hati kita. Allah 'hadir' dalam setiap hati dan jiwa hamba-hamba yang mengharapkan keredhaanNya. Allah bersama di setiap langkah, di setiap nafas hamba-hamba yang mengharapkan cinta dariNya. Maka 'bawalah' Allah dalam setiap urusan kita.

Semoga dia bahagia

Bangun pagi tadi rasa lain macam. Tak tau nak describe rasa tu macam mana. semuanya sebab mimpi malam tadi. Rasa macam real, macam betul2 berlaku, dan aku rasakan perasaan tu macam real...dan bila terjaga dari tidur, terus feel uneasy, berdoa semoga Allah kabulkan permintaan aku, semoga hati aku tetap terjaga. and realised the dream was just mainan syaitan. Ya...pandai syaitan main2kan perasaan aku, buat aku rasa sedih, cemburu dan semua yang negatif. shuuuuh!!!! pergi main jauh2 syaitan. Aku ada Allah yg paling hebat lindungi aku. Now Im okay..So let's start do work now.

"Saya nampak dia bahagia bersama anak dan isteri. Isteri dia cantik, anak dia comel. Dan dia sangat sayangkan anak dan isteri dia. Saya mintak Allah jauhkan jarak kami, jangan pertemukan kami walaupun terserempak di mana2. Sebab saya tau apa yang akan jadi dan apa yang kami akan rasa bila kami bertemu begitu. Semoga dia bahagia selalu sebab dia berhak untuk bahagia dengan pengorbanan hebat yang dia pernah lakukan. Amiinnn."

Setahun 2 bulan yang tenang...Syukran ya Allah.

Comments
4 Responses to “Semoga dia bahagia”
  1. mimpi dia ye? Semoga kamu pun temui bahagia kamu nanti. Amiinn

  2. kak azma says:

    siapa2?? hehe

Leave A Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...