Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Kita tidak mampu melihat Allah dengan mata kasar kita tapi lihatlah Allah dengan mata hati kita. Allah 'hadir' dalam setiap hati dan jiwa hamba-hamba yang mengharapkan keredhaanNya. Allah bersama di setiap langkah, di setiap nafas hamba-hamba yang mengharapkan cinta dariNya. Maka 'bawalah' Allah dalam setiap urusan kita.

Cimon

Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan cik Khairun Nabilah...Allah selamatkan kamu.

Today is her birthday. My beloved close+best friend. She turn to 23 today.. Khairun Nabilah and her cute nickname is Cimon, given by her dorm's senior at mozac. Actually dah lama sangat kitorang xjumpa, hang out each other. Padahal dia kerja kat KL aku kat Shah Alam je. Tapi tak boleh nak plan keluar sama-sama. Sebab she need to follow her inconsistent schedule since she is a nurse. Bila dia ajak aku keluar, aku plak yang tak boleh. bila aku free, dia pulak yang xboleh. last last terus masing-masing senyap je. But I cant wait to see you at Malacca this december. I miss you damn much cimon.T_T

Since this entry is just for you, so nak la cerita sikit pasal Cimon si gadis ayu+cantik ni. Terimbau balik the memories sejak kitorang jadi kawan kat Mozac dulu. Macam-macam kitorang share dan lalui sama2. ada yang suka dan ada yang duka. Teringat time kite berkenalan kat dalam 1 omega dulu. "nama kau ape?" "nama aku khairun nabilah, tapi korang kena panggil aku cimon." "hahaha..doremon ke?" "korang kena panggil aku cimon, nanti akak dorm aku marah" "oh..ok" terus aku terdiam dengar nama akak dorm. yela, time tu kan form 1, so reging mereging tu berleluasa time tu. So melekat la nama cimon tu sampai sekarang..hehe

 She was a very good friend to me.Aku je selalu buat jahat dengan dia. sngat jahat aku ni. Tapi dia still ikhlas kawan dengan aku..huhu.. Bila orang lain pandang aku sebagai seorang yang perempuan yang jahat dan tak tau malu, dan pulaukan aku sebab sedikit kesalahan yang aku buat, dia ada untuk aku. Dia sangat-sangat faham aku dan keadaan aku time tu. Dan dia selalu support aku dalam setiap keadaan. Thanx Cimon..

Sampailah kitorang masuk matrik yang sama. Matrik Johor. Hubungan kitorang lagi bertambah rapat, Dalam seminggu tu ada jugak satu dua malam aku overnight kat bilik dia. Kau nak tau tak cimon, teddy bear gedabak yang Mr Dausm bagi kau dulu pernah himpit aku time aku tido.macam raksasa berbulu hempap aku...kononnya nak pinjam peluk time tido.adehh what a scarry moment. Sejak tu aku dah rasa fobia dgn teddy bear besar gedabak ni. hehe...

Hahaha..rindunya nak dengar kau bercerita. Anything....Sejak dah lama tak jumpa ni, banyaknya benda kau rahsiakan dari aku ea. kalau mesej, sikit-sikit tak nak cerita, kalau jumpa baru nak cerita..aduhai..Rindu jugak dengan masakan kau. very superb. Rindu dengan mak kau. Dah lama tak jumpa beliau, agak-agak dia ingat lagi ke tak kat aku...sangat lama tak singgah menginap umah kau kat chohong 2.

Selamat hari lahir buat sahabatku Khairun Nabilah. Ya Allah, kurniakanlah rahmat dan redhaMu ke atas dia dan keluarganya. titipkanlah kekuatan dalam hatinya supaya dia tetap teguh meniti ujianMu. jauhilah kesedihan, buangkanlah kegusaran dalam hatinya supaya dia tetap tenang, tabah dan bahagia selalu. jadikanlah dia wanita yang tergolong dalam wanita syurgawi yang Kau redhai..sesungguhnya aku amat menyayangi dia keranaMU ya Allah..

yang tengah2 tu cimon, baru aku tau, aku takde gmbar berdua dengan dia. hilang dlm pendrive. xpe, nnt kita jumpa, kita tangkap gmbar2 banyak2 yer..^_^
p/s: next week nk beli tiket g tangkak,dan mintak cuti sehari kat bos. just want to meet her.:)


Leave A Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...