Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Kita tidak mampu melihat Allah dengan mata kasar kita tapi lihatlah Allah dengan mata hati kita. Allah 'hadir' dalam setiap hati dan jiwa hamba-hamba yang mengharapkan keredhaanNya. Allah bersama di setiap langkah, di setiap nafas hamba-hamba yang mengharapkan cinta dariNya. Maka 'bawalah' Allah dalam setiap urusan kita.

Ting Tang Ting Tang..Ini Bukan Alexander ..^^


Alhamdulillah, kali ni saya nak update pasal menu yang kitorang (all of housemate) masak..berting tang bunyi kuali dengan sudip berentap. Macam Alexnder (sape xpernah tengok Capalrela, mesti blur.hihi ^^)


Pagi tadi, kami senua dipaksa oleh Cik Nurul untuk tolong die masak kat dapur. And Menu hari ni adelah Spageti Carbonara!! Wah..sedapnye dengar, walaupun kitorg just guna Prego tapi dh cukup memadai utk saya yg dh lame mengidam sgt nk makan Carbonara.


Kat sini xpayahla saya nk state kan bahan-bahan or cara nak masak sebab guna sos Prego amatlah mudah, (kalau xtau sangat, ikut je cara-cara memasak yang die dh letak kat tin die tu..hehe)..


Nyum2..mkn ramai2 kami berempat sgt2 best, terutamanya saya yang dah seminggu xjumpe+berborak+ketawa sakan dgn diorg (sbb kerja shift malam..). Rindu sgt2 kt diorang. Before ni masak pun sorang2 je, mkn sorg2 je.. then rindu tu dah terubat tadi. Ukhuwah itu indah.~~


4 sekawan pinggan Carbonara



zoom in siket..nyum2 x?

p/s: petang ni nak g makan steamboat dgn cik Nurul, kena simpan perut ni. Nak makan pupuas.:))


"Daripada Abu Hurairah r.a., Rasulullah s.a.w bersabda yg bermaksud:" Allah berfirman: 'Setiap amaln manusia itu miliknya kecuali puasa. Ia untuk-Ku dan Aku yg memberi ganjarannya." ~Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan. =')~

Comments
2 Responses to “Ting Tang Ting Tang..Ini Bukan Alexander ..^^”
  1. Penuh pinggan gelojoh betul anak dara makan. Hehe

  2. haha...kat kedai xde jmpe byk mcm ni..hehe

Leave A Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...