Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Kita tidak mampu melihat Allah dengan mata kasar kita tapi lihatlah Allah dengan mata hati kita. Allah 'hadir' dalam setiap hati dan jiwa hamba-hamba yang mengharapkan keredhaanNya. Allah bersama di setiap langkah, di setiap nafas hamba-hamba yang mengharapkan cinta dariNya. Maka 'bawalah' Allah dalam setiap urusan kita.

~MERDEKA!!!!

Assalamualaikum...salam ceria..salam habis exam..salam release tension...(hehehehe...)

Alhamdulillah..final exam untuk student tahun 2 sains bahan bagi Armiza Aris(AA) telah tamat pada tepat jam 5.30ptg smalam (walaupon keluar dewan 30minit awal..xpe kira halal ye..)..alhamdulillah tamatla sudah sesi pembelajaran AA sebagai pelajar tahun 2 sesi 2009/2010..terasa masa pantas sgt berlalu. Macam baru semalam je AA masuk tadika..bila diimbas semula, banyak sangat3 kenangan dalam hidup ni..ada suka xkurang juga duka..tapi yg duka itulah yg menjadi tarbiyah buat diri kita..dan yg suka menjadi pelangkap dan menambahkan manis serta seri dalam hidup seorang hamba..

AA xnk cerita kisah dulu2..tapi AA nk cerita tentang semalam. Tentang kegembiraan setelah keluar dari Dewan Gemilang (Dewan peperiksaan) ptg smlm..exam kali ni mcm lain siket rasenye..exam last sem dan b4 nye xlah segembira semalam..xtahu knp..bila dah tamat mcm terlepas semua beban kat dada..mcm nk melompat je time tu.(ish..buruk je org tgk..so xjadi)..terus dapat senyum puas2..(harap2 dapatla senyum camtu bila dapat resultnye nnti..(^_^)..lepas je keluar dewan..AA dan kwn, shazriena terus je melulu ke bus stop paling dekat sekali utk tunggu rapid..(pjg umur die...die buzz ym..hiii)

Hehe...t AA update ea..ade hal dgn shazriena..;)

Leave A Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...